• 2020. 07. 11. szombat
    Nóra
  • 19 ℃
    31 ℃
  • Akciós autók Önnek!

Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését - ProfitLine.hu

Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A közel 180 millió forintos projekt eredményeként Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését, lehetővé teszi a működési és fenntartási költségek csökkentését, hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, támogatja az operátor kollégák szakmai fejlődését, és javítja az ügyfélélményt.

- hírkereső
Teljes cikk olvasása
Ez is érdekelheti